lördag 9 november 2013

Årets julmarknad blir något alldeles extra.

Vi ska ju flytta till Dalarna på senvintern, så årets julmarknad på Rotviks Gård blir något alldeles extra. Inte bara utförsäljning av fina Pirjokläder och härliga tyger, utan också vackra saker (möbler, inredning, glas) både från min sömnadsateljé och från vår stora gård. Julmarknaden äger rum söndagen den 1 december klockan 12-18, men du kan redan nu boka möbler mm på vår "gårdsblogg" www.rotviksgard.blogspot.se. Först till kvarn gäller!
Butiken PIRJO STHLM vid Nytorget blir min – och mina kunders – fasta punkt i Stockholm, men jag öppnar också en ny butik med ett blandat "mode- och inredningskoncept" i Siljansnäs i Dalarna. Dit är du också välkommen! Där kommer jag att fortsätta att sy vackra kläder till mina kunder, med utsikt över Siljan och de blå bergen i bakgrunden.
Missa inte julmarknaden! Adressen och vägbeskrivning hittar du på min hemsida www.pirjodesign.se.


Inga kommentarer: