måndag 9 mars 2015

Nu känns det i luften!

 Nu på fredag den 13/3 och lördag den 14/3 visar jag alla nya vårtyger i mitt Showroom på Skånegatan 81 i Stockholm. Kommer du? 
Som du vet köper jag inte mycket av varje tyg, så passa på innan de tar slut. På fredagen tidsbokning 11-18 (ring 070-753 38 08), på lördagen Öppet Hus 11-15. Välkommen också till min butik Pirjoblå i Siljansnäs i Dalarna, jag är på plats till och med onsdag 11-18 och tillbaka igen på måndag den 16 mars.
Jag har aldrig tidigare haft så många vackra tyger, det här är bara ett smakprov på det allra senaste jag fått in.








1 kommentar:

maggisvarldgmail.com sa...

Jag åker till Tromsö i morgon tisdag och kommer åter den 18/3. Som alltid så vackra kläder att titta på! Hoppas allt är bra med dig och Christer och vi hörs och ses igen! Kram
Margareta